Kurumsal Web Tasarım Nasıl Olmalı?

            İki binli yılların başı ile birlikte kurumsal web tasarım giderek artan bir ivmeyle önem kazandı. Şirketler, lokal ve yerel ayırt etmeksizin kendi özgün web tasarım sayfalarını oluşturarak kendi reklamlarını ve tanıtımlarını yapmaya hız kazandırdı. Peki bir kurumsal web tasarım nasıl olmalı? Öncelikli olarak kurumsal olan hedeflerin yazılı olduğu bir liste site içerisinde yer almalı. Bu liste misyon ya da vizyonumuz başlıkları altında site ziyaretçilerine sunulmalı. Bununla birlikte künye kısmı oluşturulmalıdır. Şirketin üst düzey yöneticileri ve yaptıkları işler, çalışma alanları ile birlikte dokümanlar halinde yazılmalıdır.

            Bir diğer önemli alanı ise iletişim bilgileri meydana getirmekte. Bu bilgiler içerisinde açık adres mutlaka belirtilmelidir. Bir as bir yedek olmak üzere telefon numaraları yazılmalıdır. Sosyal medya hesapları logoları ile birlikte burada potansiyel müşterilere sunulmalıdır. Bu sayede önemli sosyal medya hesaplarında da takipçi sayısı arttırılmış olur. Artık çok fazla kullanılmıyor olsa da varsa bir fax numarası da bu iletişim bilgileri kısmına eklenmelidir. 

 Özgün Web Tasarım Nasıl Olmalı? 

            Şirketlerin başarısı ve geleceği için özgün web tasarım kaçınılmaz bir noktaya geliştir. Adından da anlaşılacağı özgün bir web tasarım sayfası herhangi bir kopya tasarıma ve içeriğe sahip olmamalıdır. Kullanılacak olan fotoğraflar ya siteye özel çekilmeli ya da bir başka yerden satın alınarak oraya konmalıdır. Orijinallik ve özgünlük web sayfaları adına önem arz ediyor. Bu önemin altı çizilmeli ve noktasından virgülüne kadar tüm tanıtıcı bültenler ve açıklayıcı metinler özgün bir şekilde site ziyaretçilerine sunulmalıdır. Sitenin işleyişi de kafa karıştırıcılıktan uzak, sade, pratik olmalıdır. Site kendi içinde ziyaretçilerini oklar ile yönlendirilmelidir.

            Sitenin bir rengi olmalıdır. Göz yormayan renkleri ile birlikte uzun süreli olarak sitenin içerisinde kalınması sağlanmalıdır. Kurumsal bir bakış ve dil ile oluşturulan web siteler her zaman için daha fazla ziyaretçi akınına uğrar ve kurumsal başarının habercisi olur. Sitenin içerisinde minimum düzeyde reklam alınmalıdır. Yapılan birçok araştırma ve görüşme internet kullanıcılarının reklamı fazla olan siteleri güvensiz buldukları yönündedir. Bu araştırma dikkate alınmalı ve buna göre bir web sitesi hazırlanmalıdır. 

 Kurumsal Web Tasarım Nasıl Olmalı?

            İki binli yılların başı ile birlikte kurumsal web tasarım giderek artan bir ivmeyle önem kazandı. Şirketler, lokal ve yerel ayırt etmeksizin kendi özgün web tasarım sayfalarını oluşturarak kendi reklamlarını ve tanıtımlarını yapmaya hız kazandırdı. Peki bir kurumsal web tasarım nasıl olmalı? Öncelikli olarak kurumsal olan hedeflerin yazılı olduğu bir liste site içerisinde yer almalı. Bu liste misyon ya da vizyonumuz başlıkları altında site ziyaretçilerine sunulmalı. Bununla birlikte künye kısmı oluşturulmalıdır.

            Şirketin üst düzey yöneticileri ve yaptıkları işler, çalışma alanları ile birlikte dokümanlar halinde yazılmalıdır. Bir diğer önemli alanı ise iletişim bilgileri meydana getirmekte. Bu bilgiler içerisinde açık adres mutlaka belirtilmelidir. Bir as bir yedek olmak üzere telefon numaraları yazılmalıdır. Sosyal medya hesapları logoları ile birlikte burada potansiyel müşterilere sunulmalıdır. Bu sayede önemli sosyal medya hesaplarında da takipçi sayısı arttırılmış olur. Artık çok fazla kullanılmıyor olsa da varsa bir fax numarası da bu iletişim bilgileri kısmına eklenmelidir. 

 Özgün Web Tasarım Nasıl Olmalı? 

            Şirketlerin başarısı ve geleceği için özgün web tasarım kaçınılmaz bir noktaya geliştir. Adından da anlaşılacağı özgün bir web tasarım sayfası herhangi bir kopya tasarıma ve içeriğe sahip olmamalıdır. Kullanılacak olan fotoğraflar ya siteye özel çekilmeli ya da bir başka yerden satın alınarak oraya konmalıdır. Orijinallik ve özgünlük web sayfaları adına önem arz ediyor. Bu önemin altı çizilmeli ve noktasından virgülüne kadar tüm tanıtıcı bültenler ve açıklayıcı metinler özgün bir şekilde site ziyaretçilerine sunulmalıdır. Sitenin işleyişi de kafa karıştırıcılıktan uzak, sade, pratik olmalıdır. Site kendi içinde ziyaretçilerini oklar ile yönlendirilmelidir.

            Sitenin bir rengi olmalıdır. Göz yormayan renkleri ile birlikte uzun süreli olarak sitenin içerisinde kalınması sağlanmalıdır. Kurumsal bir bakış ve dil ile oluşturulan web siteler her zaman için daha fazla ziyaretçi akınına uğrar ve kurumsal başarının habercisi olur. Sitenin içerisinde minimum düzeyde reklam alınmalıdır. Yapılan birçok araştırma ve görüşme internet kullanıcılarının reklamı fazla olan siteleri güvensiz buldukları yönündedir. Bu araştırma dikkate alınmalı ve buna göre bir web sitesi hazırlanmalıdır. 


Hızlı Talep Formu

Bize; web tasarımı, web yazılımı, seo yapılandırması
hakkında fiyat teklifi almak için buradan yazabilirsiniz.