Sorunlarla Adwords / SEM Bu bölüm üzerinde her gün 4 yeni soru ve 4 yeni cevap yayınlayacağız. Soru: Şu anda, bir AdWords kampanyasına başlarsam İnternet’in her yerinden reklamlar göstererek reklam bütçenizi boşaltacağından endişeleniyorum. Harcamaları yönetmenize ve reklamınızı çok geniş bir şekilde göstermemenize yardımcı nasıl olur? Cevap: Reklamınızı kimlerin hedefleme kontrolleriyle gördüğünü kontrol edebilirsiniz. Maksimum bütçe belirleyerek harcamalarınızı kontrol edebilirsiniz. Yeniden değerlendirmek için zamanınız olması durumunda kampanyanızı dilediğiniz zaman durdurabilirsiniz. Soru: Google arama ve görüntülü reklam ağları arasındaki farkları kısaca açıklayınız. Cevap: Alışveriş reklamları gibi bazı biçimler yalnızca arama ağında gösterilebilir, Zengin medya reklamları yalnızca görüntülü reklam ağında gösterilebilir ve bazıları ise her ikisinde de gösterilebilir. Soru: Metin reklamları hazırlarken ilk olarak nelere dikkat etmeliyiz? Cevap: Metin reklamları oluştururken başlıkta tamamen büyük harften kaçınmalısınız. Hatta düzensiz bir şekilde büyük küçük harf yazımından dan kaçınılmalıdır. (ÖRNEK, ÖrNeK gibi) Kullanacağınız başlık ve içeriklerde ardı ardına gelecek imleçlerden de kaçınılmalıdır. (Büyük İndirim!!!) Soru: Google reklamlarında uygulamalarım için direk indirme reklamı verebilir miyim? Cevap: Böyle bir reklam tabi ki mümkündür. Hatta uygulamalarınızı direk indirmelerini sağlamak dışında direk telefonla arama yapabilmesi için yada site içi diğer linklere de ulaşım sağlayabilmek için linkler eklenebilmektedir.


Hızlı Talep Formu

Bize; web tasarımı, web yazılımı, seo yapılandırması
hakkında fiyat teklifi almak için buradan yazabilirsiniz.